Idag flyttar jag!

Packa packa packa....

Idag flyttar jag in på riktigt i min nya lya. Var där igår & bar de mesta av möblerna & idag ska ett soffbord & TV:n på plats. Sen är det handla & packa upp kläder som står på schemat...

Är lite missnöjd över att behöva ha toaletten utanför lägeheten alltså, allting blir ju jobbigare på så vis, men det får gå helt enkelt, ska ju inte bo där för evigt....

Fattas en del saker märker jag, får leta igenom förrådet i Karlshamn & leta upp köksredskap & dammsugaren framförallt...

Kommer att ta kort sen när jag fått det mesta på plats så ni får se mitt nya krypin. Har som sagt en bäddsoffa med plats för 2 annars ;)


Helgen var bra annars. Jobbade 12-20 i fredags, går mkt bättre & det känns som att de jag jobbar med börjar öppna sig mer & mer. Känns riktigt kul med blandade åldrar & kön. Hade ju bara lilla Andreas som var grabb på Hemköp. Blir ju en helt annan stämning med bara fruntimmer på ett jobb hihi. Men jag saknar er allihopa på Hemköp, det ska ni veta!!!!!!
Ska jobba heltid denna veckan tis-lör :)


I Lördags var det Hummerfest här på Sandøya. Då kommer folket ut ur sina krypin & äter hummer & festar som aldrig förr. Det var riktigt kul när den yngsta som var där var 20 & den äldsta 92, och 4 the record så spottade bannemej inte han i glaset haha.
Jag kommer nog att leva 1 år extra efter den festen, för jag skrattade så jag grät ibland åt vissa galna människor ;)


Det kommer nog att bli lite tyst från mig denna veckan, eftersom jag inte har Internet i min lya ännu, får se om jag hinner gå ner till Biblioteket någon dag kanske....


Until then.....

Ta hand om varandra!!!


Peace


Kommentarer
Postat av: emelie

vi saknar dig med! även om inte jag heller jobbar kvar längre, men ändå ;)

2009-11-06 @ 02:31:21
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/
Postat av: emelie

vi saknar dig med! även om inte jag heller jobbar kvar längre, men ändå ;)

2009-11-06 @ 02:31:22
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/
Postat av: Dea

Jahapp, så får vi väl vänta då! :) mys loss i din lya raring! god, I MISS U

2009-11-07 @ 11:30:30
URL: http://medea.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0