SOL

Efter 17 dagars mörker, regn, snö & blåst så tittade äntligen solen fram & gav mig en kick av energi! Tänk vad lite ljus kan göra, gjorde ett par situps & gick ut på altanen & dansade till en av mina feel good låtar... Ja jag e ensam på sandøya haha...

Åker tillbaka till Arendal vid 4, ska bli intressant att se om lyan står kvar. "syster" Anne-Lill lånade lyan igår för att ha lite fest :S haha

Nu kommer jag inte att skriva förrän nästa helg. Ett fullspäckat schema besående av jobb & flytt denna veckan....

Until then....

 

Ta hand om varandra!

 

Peace

 

En av mina feel - good låtar:


Kommentarer
Postat av: felicia

jag gillar inte att bo i norge

men jag gillade att bo hos dig

längtar tom lite tillbaka hihi

trots all snö och skit landet består utav

2009-12-18 @ 22:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0