Efter regn kommer solsken...

Så då var man människa igen efter en lååång varm dusch :)

Var lite hårt i helgen. Det var Gasolin-fest i Linns källare i Lördags :) Hennes gamla jobbarkompisar/Gasolin fanatiker & så jag haha.

Det blev massa drickande, massa dans  & massa kul....


.... och massa bakfylla dagen efter!! Blev både vin, rom, champagne & öl. Men det fick det vara värt, för det var riktigt kul...

Idag måste jag skärpa till mig & ut & gå & göra mina magövningar! Slarvat både med motion & mat denna helgen. Inte OK!


I morgon ska jag jobba på närbutiken, sen börjar jag mitt nya jobb på min födelsedag (26:e okt) 15 timmar i veckan fram till jul, då det går en på mammaledighet & då blir det 30 timmar i veckan =) Kände att jag inte kunde tacka nej till detta jobbet, eftersom jag blev fastanställd på direkten & att chefen verkar vara skitbra!


Så det blir dellen för Emelisan igen, och jag har faktiskt saknat det som tusan! Sen ska jag ta hand om bake-off också, det ska bli intressant att lära sig!



Su nu är det bara lägenhet kvar, känner att jag inte har råd att skaffa en så dyr nu i början, men lägenhet måste jag ha. Väldigt svårt att ta sig till Fevik från Sandøya.


Sen är det bara att komma & hälsa på mig :):)

Nehe om jag ska ta & göra lite nytta, låg bara & slappade hela dagen igår!'


E2 du får all min kärlek & energi idag. Be brave and good things will come! Önskar jag kunde vara där & hålla om dig!!



Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0