Fått lägenhet :)

Jaha då har man fått lägenhet :)

En liten & sliten lägenhet på 30 kvadrat med sovalkov & toalett utanför lägenheten :S Tur att det bara är jag som bor på den våningen. Högst upp med, det e ju gött, med egen tvättmaskin :)
Den har faktiskt sin gamla charm & duger väldans bra som övernattningslägenhet till att börja med.
Kan jag söka nytt när jag får fler timmar efter jul.
Mitt egna lilla krypin <3
Så nu är det bara att komma & hälsa på mina vänner!



Annars har dagen gått snabbt. Jobbat till 3, sen var det hema & fixa lite & sen iväg på en liten tillställning här på ön, där kören framförde ett par låtar, dvs där jag är med. Folk kom ut ur sina krypin & åt gott & snackade skit typ haha.

I morgon kväll ska May jobba på en pub som bartender inne i Tvedestrand.
Jag ska följa med som sällskap & provsmaka hennes drinkar. Jag kommer att rulla hem haha...

Se bildet i full størrelse






Nehe dags för sängen snart känner jag.

Ps: De flesta av er är för jävla kassa att kommentera! Vill ju gärna ha lite respons!

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: E2

GRATTIS!

jag ska jobba massa extra så ska jag komma till dig!!!!

2009-10-15 @ 22:22:01
Postat av: emelie

och jag ska spara massa så jag kan hjälpa dig så gott det går <3

2009-10-15 @ 23:52:44
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Mamma

Då kommer jag oxå snart:) massa pussar

2009-10-16 @ 09:58:36
Postat av: Emilia

Håller med DU.. ibland eller en kommentar per inlägg borde väl folk kunna skriva.. man ser att folk e inne men ingen skriver ngt.. *MER KOMMENTARER ÅT/AV FOLKET* nytt pati kanske vi ska starta!!

btw lgh låter ättemysig ser fram emot bilder o har du nytt mob nr eller ska man riga på samma som förr???

2009-10-16 @ 11:04:38
Postat av: emelie

Du är så välkommen mamma :D



Emilia: ja mer kommentarer åt folket. Upp till kamp :)jag har kvar mitt mobilnr men ska skaffa nytt norskt, är så dyrt att ha svenskt abbonnemang i norge, men kan skicka pappas hemnr i ett mail sen. Pusselipuss

2009-10-16 @ 13:38:43
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Tina

Grattis till lghen Em!

2009-10-16 @ 23:07:36
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: emelie

tack finatina :)

2009-10-17 @ 21:04:52
Postat av: C

- Tack så mycket för din omtanke. Det betyder mycket ska du veta!! Jag kämpar varje dag & jag vet att jag kommer bli bättre igen. Det måste jag bli.



(Grattis till lägenheten, glad för din skull!)

2009-10-17 @ 23:41:05
URL: http://shicaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0