Födelsedagsfest

Idag är det Lördag & födelsedagsfest.

 

Tyvärr kommer inte så många pga det dåliga vädret, men det ska bli kul ändå.

Baka hemmalagad pizza & har hittat några bra skivor, det blir rock `n roll i källaren vill jag lova. Allt från Dolly Parton till Imperiet haha...

Jag lovar att ta lite bilder & lägga upp här sen ;)

Får ta en rejäl fest med mina vänner när jag kommer & hälsar på. Saknar mina girls from hell <3


Igår var jag i källaren hos Linn med May, Elisiv & Marianne & drack vin & pratade värlsproblem, det var riktigt mysigt :)

Annars har jag bara tagit det lugnt idag, kollat på gårdagens Idol (kalle <3) & suttit & sjungt Alanis Morissette & vart nostalgisk. Hon är fortfarande världens bästa sångerska!



Lyssna & njut





Ta hand om varandra!!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0