Jag blir så jävla trött.....

Jag blir så jävla trött på alla gnälliga människor, människor som gnäller utan anledning!

Folk som gnäller över att dom är tjocka, när de inte har en uns fett, ni vet inte hur det är att vara överviktig & behöva tänka på allt ni stoppar i er, så håll käft!


Folk som gnäller över att alla människor är cyniska, när det i själva verket är ni själva som är de största cynikerna, så håll käft!


Folk som gnäller över att pojkvännen kommer hem för sent på jobbet, eller har fel kläder på sig, ni ska vara glada att ni har någon som kommer hem till er!! Så håll käft!


Folk som gnäller över att deras barn vaknar sååå tidigt, det är väl ingen som tvingat er till att skaffa barn eller?? Så håll käft!


Folk som gnäller över att de inte har ngt jobb men bara sitter hemma på sina rövar & inte gör ett skit, ta & håll käft!


Kalla mig pessimist, jag kallar mig REALIST!!!


För att inte skapa ett ramaskri här nu, så fattar ni väl själva att jag inte drar alla över en kant....


Ta istället och omfamna dagen & gläds åt det ni har!!


Ta hand om varandra!


Peace


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hehehe helt rätt! Men ibland behöver man gnälla för at inse vad man har eller uppskatta det man har!! kan gnälla lite just nu.. förvärkar ajaj sammandragningar ajaj.. men värre kommer det och bli.. men sen kommer man att ha en liten skatt oxå!!

Ha det bra!!

2009-10-09 @ 18:10:15
Postat av: emelie

det e skillnad på gnäll o gnäll, jag gnäller som satan ibland också & det har givetvis alla rätt till, men ibland går det för långt!!!

Ajaj stackars älskling, ska jag komma med en värmekudde??? Kramar om

2009-10-09 @ 19:34:50
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: E2

Du har en hel drös med poäng där!

2009-10-10 @ 00:34:38
Postat av: emelie

tack E2! Jag omfamnar glädjen i dig <3

2009-10-10 @ 13:35:27
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0