Karlar....

...jag kommer nog aldrig bli klok på er!!
Ordspråket stämmer, män är från Mars & kvinnor från Venus


Har blivit bränd, stampad på, förbryllad,förkrossad & söndertrasad, men jag har fortfarande inte gett upp hoppet...


Det känns ibland som att jag e pånyttfödd gällande kärlek till det motsatta könet. Det är så längesen jag kände mig älskad & älskade så jag vet knappt hur man gör längre. Är jag ett hopplöst fall, en förlorad stjärna, eller har jag också en chans att få känna kärlek igen? Vad har ödet banat ut för mig egentligen?



Just nu blir jag mest förbryllad över gamla förälskelser som börjar höra av sig igen. Män jag trodde hade glömt mig, tom män med familj. Är det så att det är ok för dem nu när jag flyttat att flörta bäst de vill, eller är det så¨att gammal kärlek aldrig rostar? OCH vad vill JAG? Jag vet faktiskt inte,,,

Jag tycker om uppmärksamheten men jag vet inte hur pass allvarligt jag ska ta den. Det kanske är en mening med allting att jag har flyttat...

Känner mig bara ensam, jag känner mig redo att träffa ngn nu att dela mitt liv med, och jag e trött på att kyssa grodor!!


Men jag ska inte leta utan bara vara & låta HAN hitta mig, hoppas bara det blir snart, för mitt hjärta värker.....


Ta hand om varandra!!


peace


broken_heart.jpg broken hearts image by NyuuChan4


Kommentarer
Postat av: Mamma

Leta inte, när du minst anar dyker den upp, se på mej:), hur kan man låta bli att älska dej?

2009-10-20 @ 10:29:01
Postat av: Amanda

Hej!



"Som man vinner dom, så förlorar man dom" tänk på det ;)



Låt oss säga att ditt ex var otrogen med någon annan och blev senare tillsammans med den han var otrogen med, likadant som du blev lämnad... likadant kommer nästa tjej bli lämnad....



Kram på dig... sök inte efter svin.

svin är fortfarande ett svin även om de skulle vara doppade i guld.



=)

2009-10-20 @ 15:55:20
Postat av: Madde

Saknar att kunna ringa min bitch:)



Var ligger din lägenhet och var är det någonstans du har fått jobb??



pössssssssssssssssss

2009-10-20 @ 18:48:43
Postat av: emelie

Mamma: Tack, jag älskar dig!!!!



Amanda: Tack för de visa orden :) What goes around comes around, I hope so anyway. Och jag måste lära mig att skilja agnen från vetet.Kramar

2009-10-20 @ 20:58:37
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: fia

he he, från betet gumman :). Förresten va det ngn särskild som messade dig i lördags kväll? Jag fick skumma mess från en gemensam gammal bekantskap. Nyfiken på om han massraggade. Kram stumpan

2009-10-21 @ 10:55:50
Postat av: emelie

Hehehe nä här plingade inte mobilen, vem var det smsade dig????? NU blev jag jäkligt nyfiken ju!!! Puss mitt hjärta

2009-10-22 @ 11:34:25
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0