Lyckliga dag

Idag är det lyckorus i kroppen!

Idag åker jag, pappa, may, ole & anne-lill till Sverige. Hem till gamla Karlshamn. Hem till familj & vänner, katt & massa kärlek :D

Jag är lyrisk, nästintill euforisk!

Det ska bli så underbart att fylla på min själ med värme!

Sen hände ju en annan trevlig sak igår. Var & jobbade lite när May ringer & säger att butikschefen på Meny har ringt & sökt mig.

JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!!!

På Meny i Arendal, först & främst blir det bara 15 timmar i veckan, men sen är det många som ska ha sin semester innan nyår, sen kommer julen & då behövs extra. Han trodde att det skulle bli heltid senare & att vi tillsammans skulle se runt på de 11 meny butiker som ligger i aust-agder om det nu inte skulle bli heltid i hans butik. Ibland är det bra med kontakter, tack så JÂKLA mycket för hjälpen Ragnvald! Sen verkar butikschefen vara en kanon bra man & det är ju aldrig fel :)

Så nu är det bara att visa vart skåpet ska stå. Ska visa mig från min absolut bästa sida & jobba häcken av mig :)

Ni får hålla tummarna att jag snart hittar lägenhet i närheten av Arendal eller Grimstad!

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: fia

Grattis grattis gumman! Visste väl att det skulle lösa sig till slut. Hoppas du tittar inom hemköp i helgen då för jag jobbar givetvis :). Är ifs ledig på dagarna så vill du fika RIIING. kramar fisk fia:)

2009-10-01 @ 11:51:00
Postat av: Adde

Hjärtat varför har du inte berättat detta för mig? GRATTIS!

2009-10-01 @ 13:09:22
Postat av: Tina

Grattis Em!

2009-10-01 @ 16:58:38
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: Emilia

JIHA!!!!! jippie kaj eeyy!!!!

GRATTIS GRATTIS!!

Så sp kommer du hitta en pöjk oxå som grädde på moset med!!

2009-10-01 @ 18:49:23
Postat av: emelie

Tack alla =) Hoppas det löser sig med lägenhet & heltidsjobb :) Puss&Kram

2009-10-02 @ 21:16:58
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0