Sleeping to Dream

Nyduschad & varm efter en kall men underbar hösttur....

 

Sitter & äter nötter & dricker cola zero, lyssnar på winnerbäck & tänker på mina vänner...

Varför ska så många må så dåligt just nu? Jag vill vara där & omfamna er & prata ut i soffan... Det tär på mig att vara så långt bort när sånt sker. Jag känner mig otillräcklig & obrukbar då. Hade jag haft mer pengar så hade jag kommit "hem" omedelbums!

Men jag hoppas att ni tar hand om varandra. Eller lyfter luren så fort verkligheten känns alltför svår att tackla. Jag finns här, jag hoppas ni vet det....


Sleeping to dream about you
and I'm so damn tired.
Of havin' to live without you
But I, I don't mind.
Sleeping to dream about you and I'm so tired.
Oh, yes I am

 

 

Förresten Sofia så drömde jag att vi var på valsafari inatt & klappade späckhuggare på huvudet :) Saknar dig så mkt gumman! <3

http://bernvi.blogspot.com/2008/05/spckhuggare-dokumenterad-p-bild-under.html

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: fia

Åhh, va fina späckisar. Men du vet ju att den drömmen ska bli sann :). Saknar dig oxå. Ska gå och charka om 30 min, ditt gamla pass. Hur gick det med lägenheten gumman? Och du grattis igen till ditt nya fasta jobb, helt underbart ju. Kramar fia

2009-10-14 @ 11:32:00
Postat av: emelie

Ja det hoppas jag verkligen att du kommer & hälsar på i sommar ^^

Lägenheten var liten o sliten men duger som övernattningslya, får svar om den i morgon...

Haha 3 timmars passet, den tisdagen saknar jag inte :)

Ja nu är det när börjar bli nervös!!! Kramisar

2009-10-14 @ 19:46:09
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0