weekend i Karlshamn <3

Jaha då har man vart i Karlshamn över helgen :)

Åkte i torsdags kl 14 & var framme kl 1 på natten, 11 timmars resande *puh*

Sov jämte farmor, men fick gå & lägga mig i soffan pga hennes symfoniorkester :P men vet vart mitt nattliga mumlande kommer ifrån iaf...

Åkte in till stan på fredagen, gick på skattekontoret, sen rusade jag hem till Ruda & Betis. Massa kramkalas, men Betis var lite småtjurig på mig & det förstår jag absolut, men han mjuknade upp så småningom :) Saknat honom så <3

Sen tog jag & Ruda en runda på stan, eller runda & runda, det blev timmar av shoppande, som alltid när man e med henne haha...

Tog en runda till mitt gamla jobb & träffade många gamla arbetskamrater & såklart min älskade Fia!!
Gud vad jag har saknat er hemköpare!  Men fick inte träffa min lilla Elsie som var på playan! Kram på dig!

 Sen gick jag hem till mamma & kramades lite, sen kom Johanna & hämtade mig & ännu mera kramar

 

På kvällen blev det en riktigt tjejfest. Jag, Ruda, Karro & Emma söp som as (captain morgan & pina colada ^^)& hade en riktig nostalgi kväll! Stackars Johanna var tvungen att jobba natten :(
Emelie EricssonJag & Ruda när vi fortfarande är någorlunda nyktra haha

Sen bar det av till Loch Ness där det blev ännu mer supande, natten slutade med att jag däcka av hemma hos Stoffe :)

lördagen (bakis som en idiot) drog jag på släktmiddag hos farmor & farfar, en runda hem till Malin & sen hem till Emma & Nils med Ruda för ännu en rolig kväll, dock mkt lugnare! Det var ju kulturnatten i staden, men vi hade så trevligt så vi kom inte ut förräns  sent, så jag & Ruda drog till compa & drack ett par drinkar :) Sen ville vi inte riktigt skiljas åt så vi tog en lång promenad på stan, där vi träffade på bla Fia & helen :).Sen gick vi hem till henne & kollade på Skavlan & pratade massa skit :)

Sov knappt 2 timmar den natten & sen reste vi hem kl 6 på morgonen, så jag däckade fint i min säng när jag kom tillbaka till Sandøya hehe..

Alldeles för lite tid & alldeles för mkt folk att träffa, men jag fick min kärlek som jag så behövde & har laddat upp mina batterier för ett litet tag iaf =)

Tack för en underbar helg alla mina underbara vänner, finns inga ord att beskriva hur mkt jag älskar er!!!

Ta hand om varandra!!

 

Peace


Kommentarer
Postat av: fia

tack själv gumman, har saknat dig massor. Blev alldeles för lite tid, men det kommer fler gånger. Nästa gång kommer kanske jag till dig, vem vet. lycka till med ditt nya jobb hjärtat, puss och kram

2009-10-06 @ 17:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0