A red moon is rising....

Det är höst på väg med stormsteg... Jag ser det på färgerna & jag känner det i varenda andetag jag tar..
Snart kommer mörkret, bara det inte tränger in i min själ igen...

Jag känner mig illa till mods idag, det är något som inte stämmer. Är det något som har hänt som inte jag vet om? Är det något som har sagts som inte kommit fram till mig? Är det någon som mår riktigt dåligt? Mina andetag är tunga & mina tankar är mörkare än dom brukar vara... vad är det som sker??

Jag känner mig bedövad, strypt & tillintetgjord.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig i allt du skriver. Det enda jag kan ge dig som tröst är en Kram och hoppas på att allt blir bra snart. Mörker varar ej för alltid. Försök att hålla huvudet högt och låt ingen, absolut INGEN sänka dig.

Du är guld värd.

Du är älskad.

Kram

2009-09-21 @ 00:12:26
Postat av: Sara

Hallå angel. Jag saknar dina inlägg i min blogg. Vart har du tagit vägen?? Saknar dig. Läser ditt inlägg här sen, hinner inte nu. Måste RUSA till lektionen. Glöm inte bort att du är älskad.

2009-09-21 @ 10:02:14
URL: http://marangswiss.blogg.se/
Postat av: emelie

Tack Anonym för dina fina ord... Jag försöker hålla huvudet högt men det är svårt när huvudet inte orkar bäras... Får hoppas att dimman skingras snart.. Kram

2009-09-21 @ 12:07:34
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0