Ny vecka...

Idag är jag seg.

Steg upp kl 9 & cyklade iväg & gav alla katter mat & kel..

Kom hem, åt frukost, kollade lite på Heroes..

Efter att ha varit alldeles förälskad i True Blood & sett varenda avsnitt tills säsongsuppehållet, så snöade jag in På Heroes. Nej jag har inget liv just nu så det är ett jävligt bra tidsfördriv :)

Alexander Skarsgård som snygg svensk vampyr i True Blood <3


Har dammsugit huset & tvättat idag också, men får dammsuga mer sen för Ole har haft en hel drös med killkompisar här som har sprungit omkring som dampbarn!!

Fick ett samtal från tele2 idag också. Svensk var han som ringde, det var lite kul :) Och oj vad han flörtade med mig, bjöd upp mig till Oslo & ska adda mig på facebook. Galna svenskar haha, men en rejäl egoboost såklart :D

På torsdag åker jag till Sverige!! Ska bli underbart att träffa alla vänner,familj & sina gamla jobbar kompisar igen. Känns som om jag vart borta längre än 1 månad, surrealistiskt!

Sitter ute just nu & kollar på havet, det är en riktigt blåsig dag i Norge idag! Sitter med en kopp kaffe & mina bonnacigg.... Får ju rulla själv, mer ekonomiskt så, men det ser ju för jävligt ut, ja tom så att pappa skrattar åt mina "jointcigg" haha

Nehe dags för dagens träningspass till tonerna av härliga 80 tals klassiker...

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur lyckas du!! ragga upp en tfnförsäljare hahaha!! om han e elak eller ngt så ring hans chef o säg vad han pysslar med på arbetstid hihi!! Nee usch o fy på mig.. men var bara tvungen!!

TA HAND OM DIG!!

Tycker du ska försöka sluta röka nu när du e i Norge, så dyrt juh.. o så mår du bättre!! Oh ja det var JAG som sa det... men men.. se på mig har inte rört ngn sen i feb.. får ff sug.. men nu kan man behandla dom genom att tänka på ngt annat.. man lär sig ta sig igenom dom jobbiga sugstegen!! usch NU LäT JAG VUXEN O TRÅKIG IGEN.. FAST var nog ironisk mestadels.. eller terapiar mig själv kanske.. hmm

Kram kram på dig!!

2009-09-28 @ 21:44:25
Postat av: emelie

Jag jag vet mamma emilia ;) Men har gått upp så mkt i sommar så det ska väck först & främst, rökningen får komma sen när jag e nöjd med min vikt & kan hålla mig där. Jag har inte disciplinen att sluta med för många saker samtidigt...

Du e superduktig, det e ju inte direkt många som slutar röka bara för att de blir gravida... TYVÂRR..

Nu är det inte långt kvar du gumman :) Kanske blir en puttefnask som ankommer på min födelsedag ;) Puss&Kram min lilla Bernard

2009-09-29 @ 16:19:59
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0