En ny dag...

Sov länge idag, ville väl inte gå upp egentligen...

Känns något bättre idag, men mycket känns fel i mig, fortfarande en gnagande känsla...

Pratade med E innan, kunde jag ha så rätt? Är det möjligt att ens känna de känslor du gör, jag tror på det, jag tror på sammankopplingar...  kanske därför jag kände av när du hade mens fast jag inte ens har det, kanske därför jag är på dåligt humör när du är det och vice versa...Vi känner precis likadant just nu, utan att ngn av oss visste om varandras oro.

Tog min dagliga cykeltur innan & det gick snabbt, hann knappt blinka förrän jag var hemma igen. Det är så konstigt, så mycket tankar som far runt i mitt huvud & ändå känner jag mig tom!

Jag behöver er så mycket mina älsklingar! Snart får jag träffa er & drunkna i era kramar & kärlek <3


Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: fellie

tack meellleee!!!!1 <3

nu mår jag så mycket bättre att jag fyller 18!!

ÖLÖLÖL ;D

2009-09-23 @ 13:47:48
URL: http://fvonteese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0