Fredag...

Idag har jag vart i "byn" & pratat med chefen på kiwi om han hade ngt jobb till mig men han hade inget just nu, men han skulle höra av sig så fort han visste, jävla skit, jag som trodde det skulle bli jobb där i okt, men får hoppas han tänker på mig nu iaf :)

Får börja söka mig utanför Tvedestrand även om pappa vill ha mig här ett tag till, vill sätta igång & börja jobba snabbt, saknar det faktiskt, trodde jag aldrig jag skulle göra.

Pratat med Emilie & Johanna i telen idag, var gött o höra era röster fast jag saknar er fan ännu mer nu!

Annars har mest suttit framför datorn idag  segat o skrivit ut lite cat stevens låtar med ackord till pappa. Han ska ha lite låtar av honom i sin repetoar, det gillar jag skarpt :D

 utsikt från fönstret när jag sitter & skriver i min blogg...

Tog en långrunda med cykeln innan också, var skönt med lite motion, och det går bättre än väntat med att äta nyttigt, men jag tycker det står lite stilla och det gillar jag INTE, ge mig ett knep nån!!

I morgon ska jag faktiskt ut på byn :) Sms:ade Torri igår & frågade om det inte kunde lite bli lite fest för jag e törstig, det suger lite i alkoholtarmen, ska bli kul att träffa lite annat folk & få ha lite fyllekul ;) Hoppas det blir skoj, känner ju knappt honom, men med lite alkohol i sig så älskar jag alla haha

Snart ska jag kolla på finalen av so u think u can dance, trodde inte jag skulle få se den för den gick inte att få tag på nånstans på internet men så går finalen på norsk tv ikväll, LYCKA :)
Nu kom Linn & vi ska dricka öl :)

Ta hand om varandra!!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0