Fredag...

Då har man jobbat både igår & idag, korta dagar men bättre än inget...

Ska vara kattvakt åt 4 katter i nästan 1 vecka nu, så nu har man iaf lite att göra & kisar att kela med. Saknar ju min Betis så det gör ont!!

Tog en sväng inom Linn efter jobb dag, vi ska börja banta tillsammans. Goodbye fett & kalorier & hej till en förhoppningsvis slankare Emelie. Ska börja motionera tillsammans också, det är roligare när man e 2...

Pratade med butikschefen på Meny i Arendal i telefon idag och han skulle kolla runt lite åt mig, ibland är det bra med kontakter :)
Sen har det lagts upp en del butiksjobb denna veckan som jag tänkte söka, bla frukt & grönt ansvarig på en butik i Skien, vad tror du om det Fia? :)
Hoppas det dyker upp ngt snart!

I morgon är det höstmarknad i byn, pappa ska spela så det blir en heldag inne i byn. Mysigt värre...
Tvedestrand

May är iväg på ngn "lär känna dig själv kurs" i helgen så det blir bara jag & grabbarna hemma, blir väl jag som lagar maten :P

Ett stort grattis till Atle som fyller 22 år idag! Se nu till att komma ihåg dagen i morgon :P

Ta hand om varandra!!

Peace

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jan man bo sådär idyllidkt!!! blir helt lycklig av att bara se bilder!!!

2009-09-25 @ 16:56:06
Postat av: emelie

hihi ja det e bara att komma på besök sen vettu ;)

2009-09-25 @ 21:40:48
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Anonym

klarar du galant gumman.

har du gjort stan ännu, hittat några snygga norrmänn?? tell me ;). p o k

2009-09-26 @ 21:23:24
Postat av: emelie

jag har gjort stan lite sådär, inte i emelie stil dock ;) nja snygga karlar finns det väl inte så många här kanske, men en o annan har jag dock spanat in hehe... pok

2009-09-27 @ 12:28:03
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0