Grattis syster!!

Vill först & främst börja med att skriva grattis till min yngsta syster Felicia som fyller 18 idag! Idag är du myndig älskade sis <3



Vaknade annars upp med en trevlig överraskning... Diskmaskinen är pajj så pappa hade ringt rörmokaren & in kliver en sockersöt pojk & Emelisan smälte litegrann hihi. Synd bara att jag såg ut som jag gjorde haha.
Jag tror jag snart behöver ut & se lite vackra pojkar..

Annars går dagarna stilla framåt...
Håller på att koka älgkött just nu, det vankas älgsoppa till middag i morgon :)

Ska jobba lite i morgon också, sen ska vi fira Atle( Mays äldsta son)  som fyller 22 på fredag, så jag & May ska baka marsipantårta *mums* Får ta 2 cykelrundor i morgon ;)


Ikväll är det körövning, det är svårt, men det går framåt & jag börjar hänga med i noterna nu & börjar lära mig att hålla tonerna...

Annars går jobbsökandet trögare än jag trodde.. kanske ska lugna ner mig lite också,,, men det blir nog att jag söker mig nån annanstans,, finns inte så mkt jobb här i krokarna...

Sitter & lyssnar på Winnerbäck & känner mig lite sentimental... I morgon är det 1 vecka kvar till vi åker på weekend till swe :D

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: fellelille

<3

2009-09-25 @ 20:43:58
URL: http://fvonteese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0