Idag har jag jobbat...

...min första dag på sandøya mat.
Jobbade i 8 timmar & tiden bara flög iväg. Jag var fylld av energi & körde racet :) Jobbigt var att det var alldeles för mycket varor i en alldeles för liten butik...

Ska jobba lite extra på lördag & tisdag vad jag vet än sålänge...

 Här jobbar jag för tillfället 


Var förresten på körövning igår. Det var ëndast övning för alt
& övning på julsånger. Jag kunde inte en enda låt & var bara allmänt förvirrad. Svåra norska norska, svenska & latinska sånger, och alldeles för melankoliska för min smak, men får ge det en chans till på lördag då det är övning med hela kören, annars får jag bilda mig en egen kör helt enkelt med mig & mina alter egon :)




Imorgon ska jag vara hemma själv hela dagen & hela kvällen, haha vad roligt det låter, en 27 åring som har ff ;)
Då ska jag passa på att prata i tele & se vad JAG vill på tvn, underbart!

Igår kväll & hela dagen idag har vi haft en kattunge på verandan, en skeppskatt som var ultrakelen, var nära att komma försent till jobbet tack vare den sötnosen. Åh gud vad jag saknar betis!!

Ska nog följa med pappa till Karlshamn första helgen i oktober, då jävlar hoppas jag det blir fest som heter duga mina girls!!!!

Inget vettigt att skriva ikväll känner jag, nog för att det känns som om huvudet ska sprängas :(
Släcker nog i manegen strax....


Ta hand om varandra!

Peace






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0