Ingen energi....

Usch vart har min energi tagit vägen??

Kanske är det en eftersläng efter min feber i söndags, eller är det för lite kramar :)
Jobbat 3 och en halv timme idag,,, kändes ganska meningslöst,, får väl vara glad för de timmar jag kan få just nu, men vill verkligen ha ett heltidsjobb nu & komma igång med mitt liv, fast har bara vart här drygt en vecka, känns mycket längre när man är ifrån sina vänner på det här viset :(

Vill sätta igång & träna på allvar, vill att saker ska hända snabbt! Jag e van vid det så kanske därför jag e otålig.. tycker ändå jag e duktig med maten, havregrynsgröt varje morgon & äter endast nötter & riskakor som godis på vardagar & relativt bra middagar, fatta jag äter middag nästan varje dag, det var skillnad från när man levde singellivet i Karlshamn, då åt jag mest när jag var hungrig, inte bra...
Ska nog ut & gå ikväll, har ändå vart duktig på att röra mig men det e så tråkigt när man inte har ngn musik i öronen, har  mp-3 spelare men varken hörlurar eller rätt usb till den :/ Sen har ryggen börjat spöka som tusan igen, kan inte nån liten person komma & gå på min rygg???

Nu har jag städat i köket & hängt upp tvätten & satt igång både diskmaskinen & tvättmaskinen så kanske ska kolla ett avsnitt av True Blood utan att ha skuldkänslor :)

Nu räknar jag ner dagarna tills jag ska till Karlshamn, jag behöver mina älskade vänners energi & närhet känner jag & massa mys av Betis!!

Ta hand om varandra!!

Peace


Kommentarer
Postat av: Adde

Jag kan komma å gå på ryggen men tror du blir platt då älskling

2009-09-15 @ 20:44:33
Postat av: Emilia

Ooo vad du e effektiv!! klart du får softa framför tv:n! o gröt e bra det står mansig på.. skule gjort mannagrynsgröt imorse menrätt som det var så hade jag hällt upp fil i tallriken..så får ta det imorgon!! här gör man ngt o sen vila så går det runt runtrunt.. Kram på di!!

2009-09-15 @ 21:04:13
Postat av: emelie

Adde: massage hade dock aldrig vart fel ;)



Emilia: bra att du vilar det behöver du :) JAAA ät gröt så blir du mätt längre :) ônskar jag kunde teleportera mig till dig så jag får ge dig o magen en stooor puss

2009-09-15 @ 22:34:58
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: fellelicious

tack för alla fina kommentarer :)

jag saknar dig.

2009-09-16 @ 23:48:58
URL: http://fvonteese.blogg.se/
Postat av: emelie

Saknar dig med sis <3, kommer hem första helgen i okt då ska du få dig världens största grattis kram :)

2009-09-17 @ 15:38:31
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0