(L)

 

Idag är en riktig sakna vänner dag!!

Emilie: Min älskling! Du kom in snabbt i mitt liv & jag hoppas att du aldrig lämnar det!!! Du som jag med den gamla själen, saknar våra kvällar, våran dagliga pratstund & våra spökhistorier ;) , tack för att du tar hand om Betis & tack för att du e du!!

 
Johanna: Min El Diablo, min partyprinsessa, min trogna singel följeslagare, galnare stunder än de vi har haft tillsammans får man leta efter ;) Du är den starkaste kvinna jag känner, du om ngn förtjänar att leva livet!!!


Emma: Min nyponros & raketforskare ;) Vi har alltid haft så galet kul tillsammans! Fatta vi har känt varandra i 11 år nu! Blickar tillbaka på gamla äventyr & tittar framåt åt många fler :)
All lycka med ditt pärlföretag! www.roughdesign.se (otroligt vackra smycken till mkt bra priser!!)


Tessan: Min fru :) Du är galen & har alltid dragit mig framåt & för det älskar jag dig :) Vi hookade i 9:an & har aldrig släppt varandra trots det har vart tillfällen då vi inte pratat så ofta...


Malin: Trots att vi sällan pratar så vet vi var vi har varandra. Du är trots allt min äldsta vän & vi känner varandra utan & innan


Sofia: Min underbara (fd) arbetskollega & vän! Du som jag har kämpat oss igenom xtravaganza, träning & jobbiga händelser på vårat jobb men även fått en väldigt fin vänskap utanför jobbet & det är jag jätteglad för, du är en genuint underbar själ!!

Sara: Inte många som kunde tro att vi skulle vara vänner idag men så är det & det betyder ju ngt verkligen speciellt! Jag älskar att du alltid är är ärlig & vågar stå för vad du tycker, en mkt stark egenskap! All lycka i ditt liv både med bebis & med Johan!

Stoffe: Har nog aldrig kommit så bra överens med någon kille som med dig! I det sista har du verkligen ställt upppå mig & visat dig vara en fantastisk vän! Saknar dina spontana besök & våra soffkvällar!



Jag älskar & saknar er ngt så fruktansvärt!!!

Ta hand om varandra!!

Peace


Kommentarer
Postat av: fia

gud vad jag saknar dig oxå, fick tårar i ögonen av dagens blogg. det värmde gumman. Du är underbar, puss o kram ( notera att jag börjar bli riktigt hightech på datorer nu, he he)

2009-09-17 @ 11:37:26
Postat av: emelie

nejmen Fia, har du lärt dig kommentera ;)

Nu fick jag med tårar i ögonen. fy tusan vad jag saknar dig med! Men ska hem första helgen i okt, kanske hinner ses?? Puss

2009-09-17 @ 14:47:49
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Katta

Sikken söt tjej du är, jättefina ögon.

2009-09-17 @ 16:58:11
Postat av: emelie

Åh Katta, du gav mig ett leende på denna annars så pessimistiska dag! Tack! Kramar

2009-09-17 @ 17:36:02
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0