Lördag!

Vill börja med att tacka alla mina vänner som gav mig stöttande ord när jag var ledsen igår. Puss till er alla :)

Men nu e saken glömd :)

 

Idag har jag varit & jobbat i ett par timmar i butiken, skönt att ha att göra om dagarna, har kommit på att jag gillar rutiner i min vardag hehe.

Sen var jag på körövning, var lite lättare idag när man var hela kören & alla stämmor. Men läsa noter det kan jag absolut inte! Satt som ett frågetecken ibland & mimade så snyggt haha. Tror jag ska fortsätta ett tag till iaf...

Idag är det som sagt lördag & det betyder hemma lagad pizza & choklad, som jag längtat :) Sitter i vardagsrummet & lyssnar på cat stevens & känner doften av vitlök, gud va hungrig jag är nu!!
Annars händer inte så mkt ikväll, finns ju direkt ingen jag kan dra ut & härja med, och måste ju ta båt vart jag än ska,, meeeen ska bli riktigt skönt att inte vara bakis i morgon :)
Ska iväg på svamp plockning i morgon bitti, jag som inte ens äter svamp, jag får la gå o äta björnbär istället :D

Tillägnar en låttext till en speciell person som jag saknar väldigt mkt idag, du vet vem du e...

Blue jean baby, L.A. lady, seamstress for the band
Pretty eyed, pirate smile, you'll marry a music man
Ballerina, you must have seen her dancing in the sand
And now she's in me, always with me, tiny dancer in my hand
Jesus freaks out in the street
Handing tickets out for God
Turning back she just laughs
The boulevard is not that bad
Piano man he makes his stand
In the auditorium
Looking on she sings the songs
The words she knows, the tune she hums
But oh how it feels so real
Lying here with no one near
Only you, and you can hear me
When I say softly, slowly
Hold me closer tiny dancer
Count the headlights on the highway
Lay me down in sheets of linen
you had a busy day today
Blue jean baby, L.A. lady, seamstress for the band
Pretty eyed, pirate smile, you'll marry a music man
Ballerina, you must have seen her dancing in the sand
And now she's in me, always with me, tiny dancer in my hand
But oh how it feels so real
Lying here with no one near
Only you, and you can hear me
When I say softly, slowly

Ta hand om varandra!

Peace

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad heter den låten? :)

Älskar, saknar dig sunshine.

2009-09-14 @ 14:07:14
URL: http://marangswiss.blogg.se/
Postat av: emelie

(Hold me closer) Tiny dancer av Elton John <3

2009-09-14 @ 22:16:09
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack hun <3

Ska lyssna o se nu :)

2009-09-15 @ 19:27:38
URL: http://marangswiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0