Mamma

Denna bloggen tillägnar jag helt & hållet den vackraste kvinna i hela världen nämligen ...
MIN MAMMA




Du är det finaste jag vet, du är det vackraste i världen.
Du är som stjärnorna, som vindarna, som vågorna,
som fåglarna, som blommorna på marken.

Du är min ledstjärna och vän, du är min tro, mitt hopp, min kärlek.
Du är mitt blod och mina lungor, mina ögon, mina skuldror,
mina händer och mitt hjärta

Jag saknar dig så otroligt mycket mamma & jag längtar till på fredag då jag kan krama dig igen..

Jag är så glad att du har funnit kärleken igen & jag är så glad att det är just M du har bestämt dig att dela ditt liv med. Jag önskar er all lycka med ert nya gemensamma liv tillsammans i det nya fina huset!

 

Mamma jag älskar dig!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varje dag går jag in på din blogg, då känns du lite närmare när jag få läsa om vad du gör o tänker, o det var med tårar i ögonen jag läste det vackraste man som mamma kan få, bevis på kärlek från ett älskat barn. Jag älskar dej Emelie o längtar så efter dej, ses snart

2009-09-30 @ 11:08:17
Postat av: emelie

Det är bara för att du är världens underbaraste mamma!Vi ses på fredag, ringer dig så fort jag är i stan. Älskar dig!

2009-09-30 @ 19:58:17
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0