Tröttsamt att åka bil....

Hello darls!!

 

Sorry att jag inte skrev igår men låg i feber hela dagen, bara kom flygande på mig som en måsskit....

Kan vart att vi fick 2 fulla karlar på besök i lördags & satt ute hela kvällen & drack vin & kaffe & baileys <3

Den ena killen är 31 så vi ska ut & göra byn på lördag, ska blir riktigt kul med en fylla & kanske lära känna lite folk förhoppningsvis :)

Idag har jag suttit i bil halva dagen.. Jag & pappa har vart & lämnat min plastsyster i Tønsberg som ligger typ 17 mil härifrån, där hon studerar och sen direkt hem igen... Slitsamt, men jag & pappa satt & sjöng till gamla godingar som vi hörde på radion så då gick tiden lite fortare :)

 

När vi skulle hem med båten var det jävligt mörkt så då såg jag fenomenet mareld,, det är självlysande alger som man kan se efter vågorna, nästan lite utomjordiskt & fruktansvärt vackert!!

Nu har jag precis tagit en jättevarm dusch & ska snart slå igång "true blood"

Japp jag har också blivit hooked på den serien, sex blod vampyrer & rock `n roll, kan det bli bättre?? <3
Ni som inte sett den, se den, riktigt bra, ja om man nu har en  släng av vampyr fetisch som jag vill säga ;)

Ta hand om varandra!
Peace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0