Välkommen till min nya blogg!

EN NY ERA....

Då var det dags för även mig att börja blogga (igen)

Vem är jag då??



Emelie är mitt vackra namn. Jag fyller 27 i oktober & kommer från karlshamn i Blekinge, men har nu flyttat till Norge för att testa mina vingar.

Har nu börjat installera mig här på ön hos pappsen & May.
Känns ganska fridfullt att vakna upp till måsskrik istället för godståg klockan 5 på morgonen som jag gjorde när jag bodde i Karlshamn!

Här bor jag just nu, inget att klaga på inte :)


Saknar dock min katt Beethoven som alltid sov jämte mig, men jag vet att han har det bra hos Emilie & frodas & blir tjock :)

Saknar även mina vänner enormt mycket & min mobil telefon, ja tom den irriterande sms signalen ( har telen avstängd just nu tills jag får ett nytt norskt nr)
Saknar att kunna ringa mina vänner & säga Hey, ska vi ta en fika? Eller springa in till Emilie & tigga kaffe. Tomheten är stor.....


Men idag har jag & Linn (mays syster)vart på närbutiken & handlat & ska faktiskt dit på torsdag & jobba lite =) kul, men var dock ganska många år sen jag var där & jobbade så man är nog lite ringrostig men det går nog kjempegreit =)

Ska bli skönt att ha något att göra...

Ska försöka skriva lite varje dag trots att det inte händer alltför mkt just nu!

Vi hörs i morgon!

Peace

 


Kommentarer
Postat av: eivor

Haha ja jävlar, det blir kjempekos!

2009-09-07 @ 18:22:35
Postat av: emelie

det hoppas vi på :)

2009-09-07 @ 20:15:58
Postat av: Mamsen

se framemot att läsa :)

2009-09-09 @ 14:02:25
Postat av: Emilia "tjockisen"

Ohh vad häligt det ser ut!!! o skönt att dukänner lugn o ro!! inte en dag försent!!! funderar på att skapa en blogg förvänner o familj enbart när bebben kommer så att alla jag vill kan följa då man sitter inorra delen av landet!

Njut nu o ta hand om dig!!!

KRAAAAAMMMMM

2009-09-11 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0