Glad Påsk

Glad Påsk!!

Ännu en högtid att äta massa mat på & bli ännu fetare, hallelujah!!!

Varför kunde man inte bara få födas smal & äta vad man vill? Varför skulle man drabbas av övervikt,dålig syn & ett bittert humör???
Tur att man är så fabolus ändå liksom ;)

Sitter ute på Sandøya hos pappa & May & väntar på middag,,, lax & dillstuvad potatis, fint det. Igår fick man älgstek & chokladpudding,,, vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram??? haha

Var förresten på fest med några tjejer från jobbet förra helgen... Var sjukt kul & det var längesen jag skrattade så mycket. Sen var vi ute i Grimstad, det var sjukt mysigt & var på ett ställe som påminde mkt om compa,, kände mig ganska hemma där faktiskt =)

I morgon blir det utgång igen, är ju faktiskt påskafton & jag har långledigt,, har egentligen inga pengar till det, men tog mig råd helt enkelt :D Live and let live....

Idag är det btw 1 vecka tills min Johanna kommer, då blir det svenskefest för hela slanten. Ska bli sjukt kul <3

Nehe nu ropar dom att det är mat...

Smell ya all later....

Ta hand om varandra

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0