Söndag

hej hopp!

Så var denna helgen snart slut...

Var på fest igår, var med Anne-Lill & co. på tjej fest hos Berit. 8 tjejer, så det var mycet skitsnack & allsång :D
Sen drog vi till Arendal... kom ut så sent så jag stod mest i kö,,, var på havnepuben & Madamen, men det var så mkt folk att jag knappt kunde röra mig.... Jävligt tråkigt att gå ut på storhelger, man känner sig som en packad sill på Ullared för fan...
OCH ingen nattamat fick jag heller, för det var sån jävla kö överallt, så jag & anne-Lill åkte hem till mig istället. hade ingen mat hemma så jag åt stekt ägg & tonfisk,,, mmmmm haha

Sov länge idag.. Och är inte bakfull alls,,, lite trötter bara... Tom vart nere i byn & handlat toapapper på 7/11 & vart inne en runda på donkan också ;)


Börjar för övrigt bli jävligt trött på : Åh är du från Sverige? JA Åh är du från Skåne? Nej från Blekinge... Åh ligger det i Skåne??? Gahhhh


Nu är det bara 5 dagar till Johanna kommer :D


Nu ska jag svika mina principer & kolla på Avatar...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Vad hade du för principer ang. avatar?

Hade väl iofs med principer men det är ju att se allt av Cameron och Sigorney, så det var ju kört från start ;D

2010-04-07 @ 12:48:34
Postat av: emelie

haha jag sa till mig själv att denna film har de skjutit till höjderna bara för att de inte har ngn filmsmak,,,, Den var dock inte så fantastiskt bra som alla säger, kanske skulle sett den i 3D??

2010-04-07 @ 17:08:01
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Den är ju fantastiskt bra! Och jag såg den inte i 3D ens...

2010-04-08 @ 01:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0