Sverige besök

Oj nu var det verkligen dags för lite uppdatering....

Har ju vart 1 fullspäckad vecka...

Förra fredagen kom ju världens bästa Johanna upp & hälsade på...
Var & mötte henne på torps flygplats,,, det blev en massa kramar & uppdateringar....
Efter 3 timmars bussfärd anlände vi hem till mig kl 19.30 på kvällen, Då var det bara att korka upp vinflaskorna... Det blev en massa skratt, minnen & musik...

Bra runda under fötterna började vi vår vandring ner mot byn... en raggarbil körde förbi, Johanna liftade & 2 snälla killar stannade upp & körde ner oss till byn, gav mitt nr till dom & sa att det var svensk fest dagen efter....
Gick bort till Madamen där vi verkligen visade hur svenskar festar,,, kanske blev lite väl hårt hehe. Blev i vart fall en lååång natt med massa äventyr =)

På lördagen
var man väl inte i världens bästa form, så vi låg i soffan hela dagen...
Kvällen kom & anne-Lill & anne kom förbi.... Trodde det bara skulle bli vi, tills jag fick ett sms av killarna som hade kört oss till byn... Så det slutade med att de kom förbi (Trond&Andreas) & så hade de med sig 2 vänner, Petter & rebecca, så det blev fullt ös i min lilla lya =) Drog vidare ner till byn till ett ställe som heter Lipz, lite slitna av fredagens bravader men humöret var ändå på topp.... Blev sen efter fest hos petter & rebecce, där Johanna tatuerade sig ( visade sig att petter & rebecca har en tattoo-studio hemma) En körsbärsblomma på revbenet auoch... MEN ett minne för livet från Norge =) Kom inte i säng förrän halv 7 på söndagmorgonen... så sov bort halva söndagen & det enda vettiga jag & Johanna gjorde var att gå & hämta pizza & titta på film hehe....




Måndagen
kom o jag var tvungen att dra & jobba, har nog aldrig vart så trött haha...

Kom hem till tända ljus & en film =) Så vi kröp ner i soffan & åt kyckling & potaissallad & mös =)

Var tvungen att jobba på tisdagen med, medans Johanna hade sällskap av rebecca under tiden. Sen på kvällen drog jag & Johanna, Nils-Eirik hem till Trond för en filmkväll,,,,, sen var det bara hem & nana ...

Onsdagen kom, gick upp halv 7 & drog till Tvedestrand där min älskade syster Evelina kom 6 hämtade upp oss & körde Johanna till flygplatsen... Var ett jobbigt farväl, för nu saknar man henne bara ännu mer...

tack Johanna för en helt underbar & galen helg, vi vet vad ALL-IN betyder ;)


Åkte hem till pappa & May på Sandöya med Evelina & Anne-Lill, för lite god middag & sällskapsspel....

Torsdagen
kom & jag & Evelina var duktiga & gick en morgon promenad i solskenet, sen hämtade vi upp Anne-Lill på jobbet & åkte till Arendal & åt middag på Marco Polo...

Fredagen
kom & jag jobbade kvällen, var så trött att jag somnade i soffan när jag kom hem...

Lördagen kom & jag jobbade kvällen även då,,, fortfarande trött, men jobbade med henrik så det gick snabbt & det blev massa skratt & fjanterier =) Sen kollade jag på Jennifers body & unnade mig en godispåse & bara mös....

Nu är snart söndagen förbi & jag har inte gjort ngt vettigt, diskat,städat & tittat på film,,,, nya tag i morgon det har jag lovat mig själv!!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen...

ta hand om varandra!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0