Regnig Onsdag

men hallå där....

Har ingen skrivlust längre, vet inte vad det beror på...
LÄSER NGN MIN BLOGG ÄNDÅ???

Helgen har vart lugn,,, Var en runda hos Rebecca & Petter i fredagskväll,men var nykter för jag skulle jobba i lördags.
Jobbade 11-20 på lördagen, sen bara la jag mig rätt i soffan & slängde på South Park & somnade i soffan...

Och i söndags gjorde jag så lite som möjligt också, blivit lite förslappad perhaps....

I måndags jobbade jag kvällen, så det blev inte heller mkt gjort mer än att tvätta & så kollade jag på en kanonbra film :Taking Woodstock. Rekommenderas starkt. Alla var så vackra på den tiden!!!

Igår var jag med Rebecca & Petter & deras hundar hos Petters föräldrar, satt ute i solen i flera timmar & njöt & busade med hundarna... Det var sommar här i Norge igår!!
Senare på kvällen skulle vi grilla, jag & Rebecca fick uppdraget att sätta ihop grillen från helvetet (Biltema) Det slutade med att vi stekte korven på spisen haha...
Korv & paradise Hotell... Fan ta mig men jag har börjat kolla på det i Norge.... Det är fan som en drog, jag skrattar åt eländet & de eländiga människorna, men ändå sitter man där & undrar vem som ryker i parceremonin... ja HERREGUD!!

Idag har jag jobbat dagen, och nu väntar städning & tvättning, meeen jag tycker att allting annat känns mkt mer roligt, som att blogga fast man inte har skrivlust tex =)

Längtar till helgen.. Då blir det party hos mig, Då kommer älskade syster Evelina & gör Arendal också, klarar byn av 2 Ericssonare tro ;)

Fast får väl ta det någorlunda lugnt, för det är inventering på söndag.... säger jag nu

Lite nya bilder är på väg... måste bara hitta en laptop att föra över bilderna på först....

Nehe om jag ska ta tag i miog själv....

ta hand om varandra

Peace

Kommentarer
Postat av: Tina

Klart att vi läser ;) Det är så ibland. Man får "lägga ner" en stund och leta inspiration. Jag får också mina dippar, har du säkert märkt. Man har ju inte heller det mest intressantaste livet i världen precis :D

2010-04-28 @ 22:16:50
URL: http://lifeoftaini.se
Postat av: Dea

JA! Självklart läser vi! :) älskar dig, skriver mer privat ;P

2010-05-01 @ 20:13:12
Postat av: Pierre

Fransmannnen läser också!

2010-05-01 @ 20:55:34
Postat av: Jimmy

Jepps ;)

2010-05-02 @ 19:01:17
Postat av: Mamsen

Älsklingen jag läser, saknar mina ungar:( puss, puss

2010-05-03 @ 09:47:50
Postat av: Emma

Läser också gumman <3 Pussar!

2010-05-08 @ 16:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0