Vart är glöden?

Nyss hemkommen från !½ timmes promenad vid havet...

Fick nog av rastlösheten & jobbiga tankar, så tog på mig gympadojjorna på fötterna & bra musik i öronen & gav mig ut på upptäcksfärd i arendal & tiden bara flög förbi..
Det var balsam för själen vill jag säga. Jag såg med mina ögon & jag andades med min näsa,,, på riktigt...
Norge är vackert....



Känner mig konstig,,, är jag glad är jag inte riktigt glad, är jag ledsen är jag inte riktigt ledsen, nästan en likgiltig känsla. Vad är det med mig egentligen?? Jag tror att äktheten fattas mig... Den där äkta känslan av kärlek,vänskap,diskussioner,ömhet osv.... Känner att allt är på ett fejkstadie. Nej jag är inte riktigt tillfreds med situationen just nu....


Funderar på att börja meditera igen,,, få fokus på tillvaron...


Har btw lånat pappas digitalkamera så ska försöka ta lite bilder & lägga upp så småningom....

Ps: Någon som vill komma & hälsa på mig i sommar när ni har semester????

Ta hand om varandra

Peace

Kommentarer
Postat av: fia

Hej gumman! Jag vill komma och hälsa på dig :). Och jag vill att du kommer hem för lite båtäventyr med oss i sommar. Kanske du har drabbats av lite vårtrötthet?! Det är svåt att veta när man är lycklig, om man är glad är man lycklig då?! Måste man gråta för att vara ledsen? Vad är lycka? Kanska är det det som kommer i små glimtar då och då? Jag vet inte, men jag tror jag är lycklig idag iaf;), ledig, solen skiner, har gjort iordning utemöblerna, ska grejja lite i trädgården, ut med pållarna och sen kommer älsklingen hem. Det blir vanliga biffar med brunsås och kanske jag kan lura ut han på en kvällspromenad ;). Usch vad jag saknar dig här hemma och våra knasiga diskussioner, och vad jag längtar till Norge. Ha det nu alldeles underbart när Johanna kommer till dig. Soliga Kramar fia

2010-04-06 @ 12:54:19
Postat av: emelie

hej Fia =)



Du är så välkommen så. anytime baby =)

Jag kommer hem runt den 10e Juni, för felicia tar studenten den 11e... Tänkte stanna 1 vecka så är det fint väder så tar jag gärna en tur i båten :D

Vårtrötthet & vintertrötthet, när ska jag bli pigg då?? haha... Jag tror helt enkelt jag känner mig väldigt ensam,,, Men jag har bestämt mig för att jag ger detta ett tag till & finner jag inte frid eller kärlek så flyttar jag tillbaka till Sverige igen,,, kanske malmö =)

Saknar dig massa massa!!

Hälsa Jonas!! Molniga kramar <3

2010-04-06 @ 13:06:49
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Mamsen

hej mitt hjärta vi är nog lite trötta o hängiga lite till mans tror jag, det kallas vårtrötthet:) lite lättare när det finns ett namn på hur man känner sej, jag tänkte att jag ska ta en av mina sem veckor och åka upp til dej bara jag så du och jag får lite mor och dotter tid, jag saknar dej och förstår om du känner dej ensam du som är van att ha alla dina nära och kära omkring dej och dina underbara vänner. Ha det gott så hörs vi älskar dej puss

2010-04-07 @ 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0