en söndag

Idag vaknade man upp till ett sött sms, underbart =)

Sen bar det iväg till jobbet för inventering. Chefen kom & hämtade mig med Linkin Park på högsta volym, schysst!!
Jobbade på som bara den så efter 3 timmar var vi färdiga i delikatessen. Sen fick jag skjuts hem av Elin <3

Nu har man städat av & till i ett par timmar. Jag hatar det!! Tar cigg & facebook pauser ofta! Men nu är det bara torka golvet kvar.. Tog en rajd i kylskåpet också, där inne hittade man en del intressant, saker som nästan kröp ut av sig själva *örk*



Ryggen känns bättre idag, det strålar iaf inte längre och det känns skönt. Har skirat (norskt ord) ut en del nu när jag inte kunnat göra ngt vettigt, men i morgon ingår jag & Eli en deal... Vi ska berätta för varandra vad vi ätit varje dag & vi är tvungna att berätta om vi har fuskat =) Och så fort ryggen är bra så kör vi på med powerwalks igen.
Känns bra med stöd & någon som går igenom samma sak!

Nehe om man ska ta det där förbannade golvet & laga lite middag så jag kan slappa med en film sen...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0