??

Vad är detta nu??

Kan det vara så?...

Att vi har varit nära, för nära för att förstå vad som händer?
Har det alltid legat & lurat eller har avståndet förstorat det hela?
Tiden får väl utvisa vad som sker. Du är där & jag är här & våra liv är på 2 helt olika ställen, men kanske det är så att våra liv snart sammanlänkas. Det kanske var detta som var meningen eller som är meningen.
Helst av allt hade jag velat vara där nu & funnit ut av det.

Jag är dock glad att du finns i mitt liv, det har jag varit länge..
Jag verkar alltid befinna mig på fel plats på fel tid... men denna gången ska jag iaf vara lite mer nyfiken :D
Det enda jag vet just nu är att jag är förvirrad.
kanske kanske inte??



Ta hand om varandra!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0