Gnäll, gnäll,gnäll

Sur, rent utav förbannad!
Trött & gnällig & förbannat ont i ryggen!!

Idag är en sån dag man egentligen bara skulle ligga kvar i sängen. Både för ens eget bästa 6 för omgivningens skull...
Det mesta förstoras upp & jag tål inte gnäll överhuvudtaget idag vilket det har blivit alldeles för mycket av bara för den sakens skull....

Nya scheman på jobbet idag & herregud vad det har gnällts!!
Varför ska jag ha mer kvällar än den personen & varför ska den personen få bättre schema än jag osv osv....
Va fan vi jobbar inom handels, vill man inte jobba obekvämt så sök ett annat jobb för fan!
Och var glad att du har ett jobb. Jag ger upp, det går fan inte att förstå sig på vissa människor alltså!

Och NEJ jag har inte PMS, jag har bara ont & är trött & har fått nog av  gnällspikar!!

Nu ska jag dra täcket över min stackars kropp & se på ett fräscht avsnitt av Weeds!

Ta hand om varandra!!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0