Hårt med 50 års fest!

Då var det måndag igen.
Helgen går alldeles för fort!

I lördags firade vi pappas 50 års dag.
Det firades ute på pappa & Mays enorma veranda.
Det bjöds på bullens korv med tillbehör & 511 000 olika tårtor, fin middag det hehe

Efter middagen höll ett par kompisar till pappa revy. De kom ut i alldeles för korta jeansshorts, lite väl uppknäppta skjortor, knytna om magen & peruker.
De drev med de mesta & hade skrivit en låt kvällen till ära, om att de enda fansen papa har bor på ålderdomshem :)
Revyn avslutades med att de rakade pappas hår i en broder tuck frisyr!! De slutade med att han rakade av sig allt(!) hår. Hans ansikte är brunt men skallen skriker av vithet, herregud som det såg ut!


Sen blev det tipsrunda där vi bla skulle gissa whiskeysorter & sänka en öl fortast möjligt, det var där det började gå illa för mig, men sänkte den på 16 sekunder, inte illa för mig som egentligen inte dricker öl!
Tipsrundan avslutades med att vi skulle skriva en dikt tillägnad pappa. Vårt lag vann btw ;) Vi vann en flaska champagne :)

Sen blev det full fest fylld av dans & galenskaper.

Efter att ha druckit  välkomstdrink,öl,vin,champagne & kaffe & baileys så blev jag karatefull.
Vinglade bort till min säng vid 2 tiden hickandes som en galning, innan dess hade jag väl hunnit väcka halva telefonboken, sorry folks, jag var bara full & pratsugen :D

Igår var jag nästan död, låg & läste hela dagen tills vi tillslut åkte till Arendal & åt på kina restaurang, och som vi åt :)

Idag är jag genomförkyld & trött & mår inte alls bra, nu blir det soffan & film - Clash of the titans...

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jaha, här är man på fel halva ;)

Låter som en kalaskväll iaf! Hoppas gobbarna inte lämnade men för livet för dig med de shortsen ;P

Din far påminner förresten om en frisk version av han... Johan Falk? :D

2010-08-19 @ 22:04:36
Postat av: emelie

haha mardrömmar som bara den om överåldriga män med gubba maga o alltför korta shorts ;)

haha det måste jag säga tlll min far, då blir nog lite mallig, eller näää kanske inte ska säga till honom förresten hehe

2010-08-25 @ 20:52:38
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0