Lite uppdatering

Då är man nyss hemkommen från 1 timmes powerwalk med Eli.
Helt slut är jag. Hon hade "glömt" & säga att hon joggar ett par ggr i veckan haha.
Jag har pustat & flåsat & tappat andan när jag pratat i uppförsbackarna men tempot var inte att klaga på & nu efteråt känns det superbra =)
Fast blir dock en kortare runda i morgon, men ska gå med Eli minst 2 ggr i veckan hädanefter, hon är en bra pushare.

Andra dagen med sund mat & det går fantastiskt bra. Gröt eller All-bran till frukost, frukt till mellanmål, Knäckebröd med leverpastej till lunch. Pastasallad med tonfisk,räkor eller kyckling till middag & en nutrilettbar till kvällsmat.
Nu är jag på gång.

Tusen tack för all feedback, det känns jättekul att få höra & dela med sig med andra som är i samma sits =)

I morgon kommer (både) Evelina & Felicia till Norge :D
På torsdag kommer farmor,farfar, Anders, Ulle & alva upp.
Släktmys!!!!!!

Nu slänger jag mig i duschen!

Ta hand om varandra!

Peace



Kommentarer
Postat av: Dea

Hej gulligull! Hade ju massa å läsa härinne! Så du blev motiverad av brevet ändå? :P Tycker du verkar superduktig, och hålleri maten mycket bättre än mig!

Promenixarna är ju kul! Blä, jag har avbokat två dar i sträck, jag palla inte! Skolan gör mig cptrött just nu innan jag vant mig! Läser på, vidare & om i din bloggeliblogg! Hör typ din röst, som berättarröst när jag läser! <3

2010-08-10 @ 19:35:15
URL: http://medea.bloggplatsen.se
Postat av: emelie

Hej Deasöt!

Jag blev absolut motiverad av ditt brev plus att jag var trött på min egen spegelbild!!

Nu kör vi på så det ryker ma love!



Once upon a time in a land far far away berättarröst hehe kyss!

2010-08-11 @ 21:00:49
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0