Ryggfan!

Idag har Emelisan vart hos farbror doktorn.
Värk i ryggslutet o smärtan strålade ut i höger låret...
Kunde knappt resa mig ur sängen i morse :(

Visade sig vara en ischiasnerv som var i kläm.
Eftersom att ischias"kotan" flyttade sig fram & tillbaka av sig själv så fanns det ingenting man kunde göra åt saken. Något jag får leva med helt enkelt :/ Får hoppas det avtar med åren bara. Men det är väl knappast troligt eftersom både pappa, farfar & min faster lider av ryggsmärtor....

Fick iaf bra smärtstillande som verkligen hjälper... Han ville egentligen sjukskriva mig, men det ville inte jag!

Håller på att leta ett nytt abbonemang atm, tänkte skaffa mig ett norskt & samtidigt beställa mig en ny telefon. Inte lätt må jag säga. jag vill nämligen inte ha en touch tele.
Teknologin går för fort fram för mig asså!!

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0