Trött

En trötter Emelie uppdaterar....

Vaknade inatt av ett fruktansvärt oväder. Det ösregnade, blåste & åskade. Vaknade av fönstrena blåste upp & det regnade in *suck*
Resten av natten drömde jag mardrömmar om dinosaurier som kom upp ur havet & åt upp alla de såg :S


Jobbade dagen idag sen kom pappa & hämtade mig efter jobbet. Åkte till flygplatsen i Kristianssand för att hämta Evelina & Felicia som ska vara i Norge 1 vecka. Wonderful i think <3

Låg i soffan & var död efter middagen, tvingade på träningskläder & gick ut & gick i 50 minuter. Förbannat ont i framsidan av benen sen igår, men nu är det gjort!

Det går fortfarande bra med maten MEN jag är superkass på att dricka vatten. Jag tycker INTE om vatten!! Ge mig några tips snälla på hur jag ska få i mig 3 liter vatten om dagen?!?

Kanske ska gapa stort i duschen.....

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0