Sverige för en stund

Ojojoj tid för uppdatering!!!

Har återigen mist lite glöd till att skriva.
Just nu är jag förlorad i böckernas värld, äntligen!! Var flera år sen jag läste, inte haft nbågon ro i mitt sinne till att läsa, men nu återigen älskar jag det...
Läste precis ut en asspännande bok som jag starkt kan rekommendera! :Peter James - Levande begravd" Spännande som få, tack mamma för tipset!

I helgen har jag vart i Särö ( vill att det ska stå "på särö" men nejdå det ska tydligen vara i )
Hälsat på världens bästa Madde & erik :)

De bästa!

Åkte dit i fredags, tog bussen till oslo 07.55 o var uppe i oslo kl 12.15, 1 timmas vänte tid sen vidare mot gbg. Var framme kl 17.00, puh! Tur var att erik strod o vänta på mig med bil :)
Kvällen tillägnades hos Maddes mamma, där dte var släktkalsas. Hennes mamma ska jobba som lärare i Thailand i 9 månader.
Sen åkte vi hem till M&E, där vi slängde på karate kid, jag orkade vä'l med halva sen gick jag o la mig, helt slut!

Lördagen kom & jag & Madde åkte in till Kungsbacka & handlade en massa mat inför överaskningsfesten senare på kvällen...
Hämtade upp Anna som hoppade på kryckor, sen tillbaka igen. Väntade på att Erik skulle ivägluras av Krabbe för att ut & fiska..

Sedan gjorde jag & m & a kasslersallad till 30 pers!!! Efter ett par timmar hade deras lägenhet bildats till en fontän av människor.
Alla stämde in i ett ja må han leva, han blev riktigt överraskad, sen drog partyt igång =)
Var kul att träffa lite gamla känningar & en del nya ansikten =)
jag tog det ganska lugnt, varannan vatten,  Fast nykter var jag då inte =) Blev både allsång & finsk polka för mig, fast la mig alltför sent, (men saker o ting stal min uppmärksamhet)

Gick upp halv 11 dagen efter, seg släpade jag mig in i duschen, för att sen gå ner för en gemensam frulle. Efter en del skratt om dagen därpå så tog jag bussen till gbg kl 12 från särö. Bussen till oslo gick kl 14, var inte innan för min lägenhetsdörr förrän kl 23.00 igår. Varvade ner med det sista avsnittet av Gossip girl, sen stupade jag i säng.

Vaknade kl 10 i morse, trött som en kastrull, sen bar det iväg på jobb. Jobbat 12-20, tur att man stängde med Jarl-Ove så man kunde slappna av lite xtra haha.

Btw så är jag förbannat trött på karlar! Tror jag hittar någorlunda rätt, men blir alltid fel. I refuse to be nr 2 again!!!
Hur kan man verka så intresserad men ändå utelämna en sådan viktig sak, som ska ge mig ett val iaf!
Blir nog nunna för ett tag nu....

Tröttare än tröttast så nu blir det True Blood so3.e09

Ta hand om varandra

Peace

Kommentarer
Postat av: Emilia

HIhi bidde d ngt med J?!?!! Fick en känsla av d när jag var ute o drev på face :)

2010-08-25 @ 20:48:33
Postat av: emelie

J är en idiot Emilia o mer om det kan vi ta vid ett senare tillfälle ;)

2010-08-25 @ 22:02:36
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: Emilia

Dra iväg ett mail om du har tråkigt en dag o inte vet vad du ska göra! KRAM!!

2010-08-26 @ 21:28:47
Postat av: Madde

Fina emelie har inte sett detta innan. SÖt du är

2010-11-20 @ 22:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0