Solgårda

Idag har jag tänkt på mkt på oldtimes. Speciellt camp solgårda...
Min förra lägenhet, at the ghetto haha...

Vad galet det var att bo där, inte en lugn stund.
Har massa minnen därifrån...
Hur Daniel & lodis hade kopplat ihop sina datorer till samma bredband så det hängde sladdar utanför huset...
Hur den galne alkisgrannen trodde jag var lena Philipsson & ville köpa mig för 500, fick ringa polisen för att han skulle låta mig vara!
Hur galna polare alkisgrannen nr 2 hade. Alltid levande, rullatorer som åkte iväg läng med backen...allsång mitt i nätterna utanför mitt fönster!! Det var tyvärr tom någon som dog i den lägenheten!!

Den andra trappuppgången var inte mkt bättre.
Tänker först & främst på chewbacca, hur de stod & äcklade sig bakom persiennerna. Eller vilket liv det var i lägenheten mitt emot...

och alla galna fester ska vi ju inte snacka om, det blev en hel del genom åren...

Men det var inte enbart illa.
Ett tag hade jag jävligt kul med mina grannar. Bodde många som man umgicks med där ett tag..
Ruda. Karro, Johnny & Sara...


Jag & dino utanför min förra lägenhet

Det är dom roliga stunderna man minns bäst & som man saknar..

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0