Värk

Ingen bra dag idag...

Vaknade trött & med en jävla värk i ryggen. jag som trodde den var på bättringsvägen. tji fick jag :/
Blir till att ringa läkaren i morgon igen...

Vart en jobbig dag på jobbet. Värsk & stress är ingen bra kombination. Till råga på allt hade Daniel med sig tårta på jobbet idag. Den såg jääääääävligt god ut, men duktig var jag som bara beundrade den på avstånd :)

Blir en sen middag idag med, inte bra men känner jag behöver varm mat i systemet. Fullkornspasta med magra köttkakor i tomatsås med vitlök & basilika...

Ska njuta lite nu, glömam värken för en stund & bädda ner mig i soffan med en tallrik mat & SO3E11 av True Blood

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: fia

hej gums! I helgen var vi nästan i Norge, nämligen i Smögen- Bovallstrand. Det känndes inte svenskt för 5 öre, kan tänka mig att det är minst lika vackert där du bor. Det ser iaf ut som på bilderna i din blogg, var svårt att inte tänka på dig :). Nu ligger jag här hemma i feber och förkylning och det är jonas som smittat mig, tur det kom efter bröllopet iaf. Markus, doktorn du vet, har gått och gift sig med en Emma efter bara 1 år. Snacka om att en del har bråttom. Men nu är jag lite nyfiken, hur har du det på den fronten, verkar ju finnas nån speciell när man läser dina kryptiska inlägg här och där???? Kraaamar fia, saknar dig!!

2010-08-31 @ 10:28:29
Postat av: emelie

Åh vad mysigt =) Vad gjorde ni där??

Ja det är riktigt vackert här, mamma blev riktigt förälskad när hon var här & hälsa på =)

Åh vad alla går & gifter sig då! Jag absolut, vissa har alldeles för bråttom, kanske inte så konstigt att det är så många seperationer/skilsmässor nu för tiden.

Hehe jadu jag vet inte riktigt hur det går för mig.. Jag ringer nog dig nån dag istället & berättar ;)

Saknar dig med en massa!!! Puss Puss

2010-08-31 @ 21:09:56
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/
Postat av: fia

åhh nu blev jag inte alls nyfiken ;). Det var i bovallstrand dom gifte sig alltså. Har inte du åkt på den första höstfebern än, va glad för det isf. Jag har feber idag oxå, skittråkigt, och ute är det världens finaste höstväder. Ha en riktigt bra dag gumman. Kramar

2010-09-01 @ 10:10:47
Postat av: mamsen

lilla gumman vad tråkigt med din rygg, hoppas doktorn ha nåt botemedel, sakna dej, tusen kramar och pussar från mamsen

2010-09-01 @ 10:14:29
Postat av: emelie

Sofia: hehe inget allvarligt, men lite kul är det =) Som sagt har jag bara kontantkort, men du får gärna ringa mig nån dag, skickar numret i ett sms...Ha en bra dag du med i solen =) Kramar



Mamma: Ja det e för jävligt, men jag kämpar på, har ju fått bra tabletter & har mina joggingskor på jobbet så det inte belastar ryggen för mycket att gå på det hårda stengolvet. Saknar dig med mammsen!! Love you!

2010-09-01 @ 15:52:08
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0