1a Dec

Godmorgon Godmorgon!
Blev väckt strax efter 10 av mr T som var duktig & skulle gå & träna..
Själv låg jag & Betis kvar i sängen & snoozade en stund innan vi gick upp.
Tog mig en lång varm dusch & sitter nu & dricker kaffe & äter pepparkakor till frukost =)
Är ju faktiskt ledig idag!

Idag ska jag & Erlend från Mary Kay åka ut till Sandöya & ha lite party med styvmor & några andra damer. Ska bli mysigt, men är inte så pepp att åka båt i det här vädret asså... Får bli underställ & termobyxor =D
Något som är härligt med Norge är att här klär de sig efter väder och INTE efter mode & vad som är snyggt. digg digg!!

Igår fick jag fruktansvärt ont i magen, krampade så in i helvete, helt sjukt.
Mr T ville t.om. ringa ambulansen ett tag. men det lugnade ner sig efter ett tag och idag är jag mkt bättre.
Ska bli skönt att få ut den där förbannade spiralen snart!

No more fake hormons 4 me!!

Låser btw upp  den nya mobilen den 13e, så då blir det lite mer uppdatering med bilder :)

Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mmm, god frulle! Ja ni måste ha det svinkallt!

Vem är Mr T? nyfiken

Pussa Betis!!!

Kram!!!!!

2010-12-01 @ 11:21:14
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf
Postat av: emelie

Ja vi har väl 11 - just nu, men det är blåsten som är värst, hujedamej!Mr T = Timmy = min nya sambo från Karlshamn =)

Ta hand om dig du vackra skapelse! Puss

2010-12-02 @ 22:09:02
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0