6 dagar

Idag är det kallt och ruggigt,,, det känns in i benmärgen.
Inatt var det - 18 och jag ville inte gå upp ur min varma säng i morse, men man är ju en slav under ngt mycket större, så fick vackert pallra mig upp och iväg till jobbet...

Idag har jag dock värmt mig med telefonsamtal med några underbara vänner från Karlshamn.
Pratat med min underbara Malin, blir att fira nyår hos henne verkar det som. Kan inte bli bättre =)
Hade även en lång pratstund med min älskade Stoffe idag & det ska bli så gosigt att bo hos han när jag kommer ner. Har inte hunnit umgås med han så mkt som jag viljat de senaste gångerna jag har vart nere på besök.
Skänker även en extra tanke till min Johanna ikväll som är ute & kör på de farliga vägarna ikväll. Kör försiktigt my love!

6 dagar kvar nu...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Brr imorse var det -23 när jag steg upp kl 06.00 det klibbade i näsan när man andades in inget vidare, visst är det fint med snö o allt det vita men lite väl bistert tycker jag. Vi träffas snart mitt hjärta jag ringer dej i dagarna, älska dej puss, puss

2010-12-22 @ 13:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0