Bad Karma!

Usch vilken skitdag!!

Åkte till min gynekolog i morse för att ta ut min spiral,,, men tydligen hade den åkt för långt upp så nu måste jag till sjukhuset, jag hoppas verkligen inte jag behöver opereras. Dom tar väl ett redskap från helvetet & får mig att lida!
Sen så i December får man halv skatt i Norge, alla utom jag!
Jobbat & slitit & tagit en massa extra vakter i November så att jag för en gång skull skulle få en fet lön, men nejdå!
Är säkert något fel med skattekortet eller något annat piss!
Klockan är bara 12 och jag fruktar redan denna dagen :(

Förstår inte varför jag får all denna negativa karma, när jag egentligen är värd att vinna 34 miljoner på lotto!
Karma is a fucking bitch!



Nehe om man ska försöka glömma alla dilemman för en stund & ta & ringa lite vänner & beklaga sig..
Mmmm tror jag gör just så!

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du är värd så mycket mer, det kan inte ens värderas i pengar, älska dej, puss

2010-12-10 @ 10:59:45
Postat av: emelie

JAG ÄLSKAR DIG MAMMA <3

2010-12-11 @ 18:58:23
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0