Blött

Jaha då var man vid liv igen....någorlunda...

Blev en blöt Lördagskväll...
Blev fest hemma hos mig med Tonje & hennes väninnor Lene & Sonja.. De hade ju festat hela helgen så jag hade lite & ta igen & det gjorde jag med råge haha..

En skitkul förfest och en ännu trevligare utgång ;)
Men igår var man mer död än levande, blev galet förkyld under natten & vaknade upp med både baksmälla & täppta bihålor, det var inte skönt nånstans!!
Vaknade upp i morse med ett igentäppt öga & ont i halsen...

Tyvärr har jag märkt att jag befinner mig på fel plats, i fel tid åter & åter igen... Det suger och jag blir snart galen!!!



Så nu blir det soffan, en filt, en kopp varm choklad & det sista avsnittet i säsong 5 av Dexter, kan nästan inte bli bättre...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0