Celebration

Vill först & främst passa på att Gratulera världens bästa Emma på hennes födelsedag!
Hoppas dagen har vart fantastisk min vän!

Hipp Hipp Hurra Emma =)

Även ett Grattis i efterskott till världens bästa mamma som fyllde år i går
All kärlek till er båda <3

Idag har jag vart oerhört trött men ändå väldigt effektiv. Jobbat 9-17 och även hunnit med att både diska, tvätta & plocka i ordning. En extra klapp på axlen =)

Idag har även kära systeryster Evelina anlänt till kalla Norge.
Hon ska stanna i 2 veckor, så hoppas på massa syskonmys i helgen, och kanske även lite partaj!

Idag är ändå en ganska surrealistisk dag. Men men så e att...

Nehe nu ska jag krypa ner i soffan och se ett nytt avsnitt av Weeds

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va härligt med familjebesök:)

Du verkar trivas som fisken i vatten:)

Kram

2010-12-08 @ 09:58:54
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf
Postat av: Mamsen

Tack min älskling för gratulationen, ha det gott i kylan och ta hand om syster yster puss puss

2010-12-08 @ 14:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0