Söndag

Idag är man inte alltför kry...
Jobbade kvällen igår sen bar det av på julbord med jobbet.
Vi började dricka redan på bussen för att hinna ifatt de som redan hade festat ett par timmar.
Galen bussfärd. En butikschef fick åka hem efter att ha spytt otaliga ggr på vägen ner & raggat på varenda tjej & vart allmänt dryg. En annan jobbarkompis kom inte ens in, hon spydde utanför & blev sittandes där. Många överförfriskade norrmän var samlade!
Det var väl ganska trevligt på julbordet, massa menymänniskor.
Vår butik vann en fotokonkurans, det var digg =)
Dock är inte julmaten den bästa i Norge!

Som alltid så blev jag fullast när vi skulle hem, men det var en trevlig bussfärd hem, där jag snackade med alla typ, och en ännu roligare färd hem till min lägenhet, gick och småpratade lite med random folk jag träffade på vägen hem =) Kom hem som en snögubbe och däckade i soffan....

... och i soffan ska jag förbli...

Ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0