Ting&Tang

Idag har jag vart ledig...
Mötte upp min älskade syster Evelina i Arendal..
Gick till vackra Cafè Victor & bjöd henne på lunch..

Sorry Evelina, men du är ju så söt :D

Sen följde hon med mig på lite julklapps shopping, så nu är alla klapparna inhandlade,,,,tror jag
Blev även ett par små saker till mig.. En liten Buddha staty, nya rökelser & en ny mascara. Men är på jakt efter en tuff mössa, men hittade ingen!
Vart kan man hitta en mössa med skärm som hänger lite ner mot nacken???

Har även fixat lite hemma idag, tvättat & diskat & fixat med min nya telefon som äntligen är upplåst :)

Nehe nu ska jag fortsätta titta på "pestens Tid" & knapra paracet & snorta otrivin haha.

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Visst är hon söt och det är du oxå mitt hjärta undrar om inte jag såg en sån mössa på H&M herravdelning kolla där älska dej puss

2010-12-16 @ 10:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0