Söndag

Sov länge idag, nästan 12 timmar!! Jag behövde kanske det =)
Fast sover fruktansvärt illa i den lilla säng jag har nu, vaknar upp med ryggont varje morgon :( Ska kolla efter en ny, men det är ju så förbannat dyrt med sängar!!

Helgen har varit lugn & spenderad på jobbet... Pratade lite med min närmaste chef igår om min jobb situation... har bara 50 % på pappret men har haft tur & jobbat en massa extra, men ändå vart orolig för hur det ska gå när alla sjukskrivningar är till ända...

Så jag sa till honom att jag vill veta lite om min framtid & om jag måste söka mig ett annat jobb också eller helt enkelt söka mig vidare.

Han svarade med att jag ska ha is i magen för dom är så otroligt nöjda med mig att dom inte vill mista mig, Till sommaren är några färdiga med sina lärlingplatser & då ska jag få en del av deras timmar + ska få lära mig bageriet & kassan. Sen så fort det är extra tider så är jag prioritet nr 1.
Det känns så otroligt skönt att veta att man är så pass uppskattad & jag blir så glad =)


Annars så längtar jag så mycket efter våren just nu!! Höra alla fåglar kvittra, vakna upp med att solen omfamnar ens ansikte & se alla blommor slå ut & kunna ta på sig sin vårjacka...

När kommer våren????

Saknar alla mina vänner & familj i Karlshamn, hoppas ni har det bra allihopa!!!!

ta hand om varandra

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej hjärtat va bra att du frågat din chef om mer jobb då vet du iallafall var du står, idag har vi haft vår i Karlshamn,solen sken och fåglarna kvittrade, snön smälter helt underbart o Martin o jag tog en tur till Bräkne-hoby :) Karlssons av alla ställe hihi sakna dej älska dej puss

2010-02-28 @ 16:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0