Sverige

Sorry!!

jag e just nu sämst på att blogga :S

Skrev nyss ett jättelångt inlägg men det försvann *sliter mitt hår*

Idag är det alla hjärtans dag. Kommersiella skit dag! För att citera Sheldon i "the big bang theory" så borde alla par ta med sina respektive på en avrättning ur ett rent historiskt perspektiv....

Nej denna dagen tillägnar jag min älskade Johanna Hargefeldt, min trogna följeslagare. De 2 eviga singlarna ;)


Har ju vart i sverige i 1 vecka med & här kommer en uppdatering av vad som hände....

Åkte från Arendal kl 7 på onsdags morgonen med pappa & May i snörusk....
Anlände till farmor & farfar i Hällaryd kl 19.30
Givetvis så lockade Johanna hem mig till henne =) Hon kom tom & hämtade mig hehe
Efter att suttit hos henne ett litet tag så kom vi på att vi likaväl kan sitta pa Harrys & prata, så där satt vi & pimpla öl tills det stängde, svängde inom Lotta på hemvägen & hämtade lite martiuni, fortsatte hem till johanna & drack martini & snackade skit halva natten =)

Torsdagen kom... drog hem till mamma & fikade & pratade om livet. Sen kom pappa & hämtade mig & mina systrar för lite födelsedagsfiring av Evelina hos farmor & farfar, träffade även min farbror, hans fru & min älskade kusin Alva =)

Fredagen kom, gick upp tidigt för att träffa min underbara Sara, Johan, fina Neo & spralliga Leah =) Karro & stoffe kom även dom & joinade ett tag. Fortsatte hem mot Evelina, drack kaffe & kollade in hennes fina lya. Gick sen bort till Hemköp för att prata lite skit me gamla jobbarkompisar <3
På kvällen blev det fest hos älskade Ruda, med Johanna, Hagge & Pierre... Mycket trevlig kväll, som avslutades lite kaotiskt hehe. Natten spenderades på hemlig ort ;)

Lördagen kom, träfafade underbara Dea en snabbis, sen var det att gå bort till Johanna för att omvandlas till Fidel castro, det var dags för diktatorfest i Munkagården... Det var en mkt trevlig kväll till att börja med, tyvärr slutade den kaotiskt...,. Synd på en kväll som kunde blivit legendarisk, ibland inträffar oväntade incidenter, synd bara att det kan bli för mkt för vissa & gå ut över folk som inte förtjänar det....


Festen fortsatte för de flesta hos Pierre, själv somnade jag hehe. Inte lätt för en Emelie som börjar bli gammal....

Söndagen kom... vaknade upp ganska pigg efter en ganska hård helg.. Jag, Johanna,Ruda & Hagge styrde vår kosa till Lotta & kent som bjöd på kålpudding, underbar middag & trevligt sällskap =)

Senare gick jag & Johanna hem till mor & hämtade J:s bil & körde en lång runda. Kvällen kom & J skulle jobba natten så jag gick upp till Stoffe & spenderade kvällen & natten där. Alltid lika underbart att träffa dig min fina vän <3

Måndagen kom, gick hem till Ruda på en morgonkaffe, sen gick vi bort till J & väckte henne =)
Sen åkte vi bort till min Malin & drack ännu mer kaffe & pratade ännu mer skit =)
På kvällen gick jag bort till Fia & Jonas som bjöd på middag, där även Helen närvarade =) Det bjöds på Flygande Jakob & kladdkaka, kvällen avslutades med kortspel & en massa skratt. Sen gick jag hem till J & kollade på Sherlock Holmes, mkt sevärd film =)

Tisdagen kom. Åkte hem till mormor & morfar med mamma & Evelina & fikade. Sen åkte jag hem till J som bjöd på chili con carne (mumma) Åkte bort en runda till Tessan & snackade massa skit & pussades på vovvsingarna =)
Kvällen & natten spenderades hos älskade Ruda, det blev en kväll med massa skratt,prat & mys....

Onsdagen kom & J kom & hämtade mig hos Ruda ( så söt) & körde mig till stationen... Anlände till kastrup där fina Dea kom & mötte upp mig, spenderade ett par timmar med henne där innan flyget gick, blev en massa skratt & en massa cigg hehe

Givetvis så var flyget sen försenat 1 timme :/

Men det var en underbar vecka i goda vänners lag, god mat & massa nya minnen =) ( inte konstigt man har gått upp i vikt...igen...)

Summa sumarium så är vänner det viktigaste i mitt liv!!!

Nehe dags för en varm dusch & ansiktsmask...

Ta hand om varandra...

Peace

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vilka underbara vänner du har men så är ju du oxå en underbar person älska dej mitt hjärta puss o kram från mamsen

2010-02-17 @ 10:47:45
Postat av: emelie

ja det har jag mamma & vet du varför jag blev så underbar?? För att jag har VÄRLDENS BÄSTA MAMMA <3<3

2010-02-17 @ 16:16:52
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0