Vackert

Underbar morgon....

Var ledig igår och idag så jag tog en liten bag & åkte ut till Sandøya med Anne-Lill... Det är som att åka bakåt ca 100 år i tiden att komma ut hit. Vacker idyll med kälkar & skidor & vit snö istället för avgasförorenad snö o massa bilar överallt. Och idag lyser solen in genom de stora köksfönstrena & det är vitt så långt ögat kan nå. Ja jag e också trött på snön men det hjälper inte att klaga så man får istället försöka se ngt positivt i eländet =)

Annars gick förra veckan väldigt snabbt....
Jobbade mån-lör & fick massa extra tider =)
Jobbet går förövrigt bra, förutom att man blir mobbad för hur många os-guld Norge tar i förhållande till Sverige.... Jag säger bara vänta bara till sommar OS så får vi se vem som skrattar sist hrmf...

I Lördags hade jag en liiiten fest hemma med en jobbarkompis Kari. Var faktiskt riktigt kul att bara vara 2... det var 50 % chans att få lyssna på den musik man vill tex =) Sen blev det massa skratt & massa "skönsång" =)
Sen blev det utgång i Arendal. Var på en massa ställen men det ställe som jag hade mest kul på var nog tusan Madamen.. 20-års gräns (skönt) med blandade åldrar, massa folk & bra musik. En kul kväll/natt med andra ord =)

Sen i Söndags fick jag reda på att Johanna vill komma upp & hälsa på den 12e Mars =) Yey, blev hur glad som helst!! Så nu ska jag kolla upp flyg till henne & byta helg så jag kan spendera så mycket tid jag bara kan med min älskling =)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & titta på TV :) Har som sagt ingen tv-antenn i min lilla bohemlya, så nu ska jag lyxa till det lite hehe

Ta hand om varandra!!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0