And I`m back!!

Ja jag vet det var ett tag sen. Fick Internet bara häromdagen så nu är jag tillbaka :)

Hoppas alla har haft en bra jul & ett underbart nyår...

Själv har julen präglats av jobb, sjukdom & allt för mycket god mat.
Jul & nyår firades hos pappa detta året. Det var hans tur nu...
Men gud vad jag saknade mamma, Evelina & felicia på julafton! Tur att Karl-Bertil Johnsson fyllde mitt hjärta med värme på julaftons kvällen..
På juldagen saknade jag alla mina goa party vänner, så fick ta en fest med styv-brorsans o några av hans vänner. Blev ett 12 timmars pass av alkohol, hua!!

Annars så börjar jag komma till ro här i Arendal, saknar lite möbler dock...
Jobbet går kanon & jag trivs suveränt bra just nu. Lite orolig dock att jag inte får lika många timmar nu när alla sjukskrivna börjar komma tillbaka :( Ni får hålla tummarna för mig.

Saknar dock Karlshamn mer än jag vill erkänna, inte staden såklart, men mina fina härliga vänner & familj & den insprängta tryggheten.

Är dock mycket jag inte saknar med Karlshamn... Mitt forna liv med Johan tex, gud vad dum jag har varit, så korkad & förvirrad ( manipulerad ner i fot knölarna)
Det har fått mig att tänka & bli starkare...
Jag har enklare att se falskspel & jag vet verkligen vilka som är mina ÄKTA vänner nu när jag flyttat. Finns de som slutade höra av sig bara för att jag flyttade, ni är inte värda mkt i mina ögon nu, mewn det är er förlust INTE min....

Började på en ny diet igår, efter alltför osund mat hela hösten/vintern.
Inga kolhydrater men fett & proteiner. Ska försöka gå ner 10-15 kg sen blir jag nöjd :)
'Ska ju till samos i slutet av maj & då måste jag våga gå i bikini utan att skyla mig med en handduk...

Tar en tripp till Karlshamn den 3e Februari, ni som vill ses, hör av er....

Nu ska jag laga lite mat

Ta hand om varandra

Peace!


Kommentarer
Postat av: fiskfian

Hej gumman! Åhh vad kul att du bloggar igen, saknat att läsa hur det går för dig. ( Vågar inte ringa och ruinera oss ;)). Ska du prova LCHF nu? Det funkar jag lovar och du slipper vara hungrig och trött, nu är det ut med pulvret som gäller. Ska skärpa mig själv oxå nu, men har faktiskt tappat 6 kg. Samos låter nåt, tusan va gött! Det förtjänar du efter din livsomställning, semester är aldrig fel. Ska se om man inte kan lura iväg sambon på en tripp till hösten kanske, du får helt enkelt recensera Samos för mig. Grekland kan ju inte vara fel. Ta hand om dig gumman, saknar dig,massor med kramar fia

2010-01-08 @ 22:38:19
Postat av: emelie

Hej gumman, saknar dig med :( men kommer till k-town om 1 månad ;)

Ja jag har börjat köra ketolyse kuren som den heter på norska & ska väga mig på måndag, får se hur det har gått, älskar mina ost omeletter ;)

Ja vi är 100 pers som åker till samos i maj så jag lovar att recensera det för dig gumman. Boka in en fika me mig när jag kommer ner, Puss puss FiskFia

2010-01-09 @ 21:38:32
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0