Bläääää

Jag hatar snö & blåst!!

Det snöar o blåser om vartannat & jag vill inte gå ut, sitter inne som en skrämd hare & drar filten längre upp..

Jag som vill ut & gå mina promenader igen, håller ju på att bli försoffad när jag inte jobbar, men kylan vinner tyvärr...

 

Idag har jag vart ledig, så har tvättat, pantat flaskor & handlat. Borde dammsuga, men dammsugaren e knäpp & vill inte suga (haha) och jag hatar att sopa, får göra det på lördag istället. Vill ah en självgående dammsugare =) Eller ett gratis hembiträde ;)

 

Känner mig ensam & obekväm, jag tror jag e redo för att träffa ngn nu. Ngn seriös, men problemet är att finna honom eller att han är singel, alla bra är ju som sagt upptagna :( Fyunderar på att sätta ut en kontakt annons " ensam, desperat svensk kvinna söker en norrman mellan 23-38 med bra jobb att dela livet med" haha

Ingen som har en snäll, go singelman till mig?? Han behöver såklart inte vara norsk haha

 

Jag längtar hem nu, mamma jag vill spendera en hel dag med mitt huvud i ditt knä, trodde inte att jag var en sån mamma gris, men jag saknar dig så mycket!!!! <3<3

 

Vill hem & festa o skratta o pussas på mina fina vänner med, idag är det exakt 2 veckor tills jag kommer ner till Karlshamn, LÄNGTAR!!!!

 

Älskar förresten hur mkt Johanna känner mig, Hon gav mig lite tips på nya låtar ( för jag hänger aldig med i svängarna haha) Och jag älskade allihopa :D Kom & tänka på en fras jag sa till dig på fyllan i sommar " Johanna din hjärna är som en winamp" Kommer du ihåg? Det var när vi var på Ekö i somras =) Det var förresten en av de bästa dagrana i somras.  Jag,Johanna,Ruda & Emma ute i skärgårdsidyll <3

 

Annars hatar jag att jag är pank denna månaden :( Kommer typ vara pank när jag kommer till Karlshamn & får inte lön förräns den 10e. Får se hur jag ska lösa detta ??

 

Ska kanske söka ett extra jobb på ett bageri här i Arendal som jag fick nys om. Geir ( min färskvaruchef) känner tydligen hon som äger bageriet & hon behöver verkligen folk, kanske kan jobba upp mina timmar där?? Om man inte behöver erfarenhet så söker jag det. Jag har för tusan inte rest till ett annat land för att leva som I Karlshamn!

 

På lördag ska jag ut på byn med Anne-Lill, jag måste ut & dans o skratta & bli lite fuller & snacka skit med en massa folk =) Dricker jag bara vin så håller jag mig till 15 g kolhydrater om dagen.

 

Hade förresten bara gått ner 1 kg denna veckan, hade druckit en light läsk som man tydligen inte kunde, jävla skit, menmen bara att ta tjuren i hornen & fortsätta kämpa =) Saknar choklaaaaaaaaaaaaad!! Men är inte alls så hungrig längre & det e ju bra!!

 

nehe nu ska jag kolla på This is it med MJ.

 

Ta hand om varandra...

Peace


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Min lilla älskling jag saknar dej oxå längtar efter att få träffa dej blev inte så mycket sist du va hemma tänker på dej många kramar från din mamma

2010-01-21 @ 11:49:41
Postat av: Anonym

1 kg är superbra, kom ihåg att det inte är som med pulvret gumman. och du, du får äta den mörka chokladen :). Ta en med 70 % med mintsmak, mumma :)

kraaamar fia

2010-01-24 @ 12:15:06
Postat av: emelie

Tack gumman, kändes bara lite onödigt, men jag får inte äta den mörka chokladen =( måste kolla lite i dina böcker när jag kommer ner, kanske är en bättre uppdatering än denna. Kramar

2010-01-24 @ 20:51:10
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0